Aby biuro podróży utrzymało się na rynku

Aby biuro podróży utrzymało się na rynku

Biznes biur podróży nie jest pierwszym, który się zanurzył się w zimnej rzeczywistości warunków wolnego rynku. Konsolidacja w tej branży jest zaawansowana. Kilka dużych organizacji to agencje, które mają wyjątkową pozycję na rynku, są w określonej wielkości i mogą wykazać rekord rentowności w ciągu ostatnich kilku lat zdobywania. Z tego samego powodu, lokalna agencja już wie, że przestanie istnieć w ciągu najbliższych pięciu lat. Oczywiście, są bardzo wyjątkowe sytuacje, w których biura te dają radę, ale jednak jest to zdecydowana mniejszość. Agencje te najprawdopodobniej będą się charakteryzować pewnymi cechami, które zdecydowanie pomogą im przetrwać na rynku. Jest to dobra jakość zarządzania, wysoka wydajność, unikalna pozycja na rynku w danej społeczności, innowacje usługowe, dzięki którym dba się o utrzymanie klientów. Zarządzanie jest na szczycie listy, ponieważ będzie to numer jeden jako klucz do sukcesu. Poszczególni właściciele muszą być gotowi do połączenia sił w wysiłku planowania biznesu. Muszą następnie być gotowi do finansowania tego organu zarządzającego. Wówczas zobowiązanie do celów firmowych musi być wykonane przez każdego członka grupy. Rygorystyczna dyscyplina musi być egzekwowana poprzez miesięczną sprawozdawczość zarządczą i spotkania kwartalne. Tylko wtedy małe biuro podróży ma szansę przetrwać na rynku.